星期三, 10月 24, 2007

dp02


4 則留言:

Andrew Lee 說...

你算勤力,但吾係一味畫就得,要觀察多d身邊事物

ho_leung 說...

我想知觀察多d身邊事物係米即係參考其他人的畫法,光暗,氣氛等等,同真實見到的景象,還有睇多d參考書之類,,,還有唔好係咁畫d自己野(自己鍾意個d)....我唔係玩野打咁多字,因為成日有人叫我觀察多d,不過我唔係好知係米我上面講個d,我真係好想知我想改善個方法正唔正確......thx

Andrew Lee 說...

睇多人其他artist既作品係一定要,但應只作小部份的參考,否則你既作品永遠有別人既影子.
我係講緊 '觀察多d身邊事物' ,意思真係身邊既事物,由你起身打開你雙眼開始,你就要不停觀察,直到晚上睡覺..... 全世界周圍都係參考資料

ho_leung 說...

ok thx